ÅR 2011

Förra året så skrev jag en liten sammanfattning av året som ni kan läsa här, så tänkte att jag gör en sån i år också då! 

Vet inte vart jag ska börja riktigt, det har hänt så mycket olika saker det här året, både bra saker och dåliga saker, tänkte jag skulle skriva lite om både och.

Året började bra och dom första månaderna var ganska sega, Januari var seg det hände inte så mycket.
I februari så fyllde jag år och vi hann även med en tripp till göteborg för att träffa Frida och Annelie.
I mars var jag mycket på hockey, nästan hela tiden, och de låg nog en stor sanning i varför jag egentligen var det. I denna månad började jag och Hampus även prata mer och mer..
Sen kom April och snön hade börjat smälta på backen, crossträningarna började även dra igång och det är alltid lika härligt! Vi fick påsklov och en ganska stor del av lovet tillbringade jag tillsammans med Hampus, tror det är bland de lyckligaste stunderna i mitt liv. Det var så varmt ute vissa dagar att man till och med kunde sola, jag och Sofie grillade även för första gången de året.
I slutet på månaden var det ett träningsläger i Skutskär där André lyckade med att bryta sin arm, blev orolig att
hela säsongen skulle vara förstörd men han var ganska snabbt på cykeln igen.
Sen kom Maj månad och årets första cross SM gick i Tibro, jag Marita&Julia var där för att kolla och sova på hotel, hade jätte roligt! Var en del med Hampus denna månad också tills slutet på den månaden kom och vi insåg att det inte fanns tid för han spelade så mycket hockey. Jag trodde att mitt liv var helt förstört och jag trodde att jag aldrig mer skulle vilja gå till skolan, men tack vare mina underbara vänner och familj så blev allt bra tillslut, och jag tror att mycket berodde på att crossen var i full gång och att jag hade alla mina bästa där, som min lilla andra familj!
Juni och sommaren kom och jag umgicks mycket med Julia, motospeeden hade också börjat och jag tror att vi var på alla, kanske missade en. Den 4/6 hände det någonting hemskt, Lilla Christian var tvungen att lämna världen efter en tragisk olycka under Lördagens tävling..
den 5/6 åkte även jag och Julia med Kevin och Sebban till stockholm under en natt och hade det jätte roligt gick på Grönalund osv..
Det blev sommarlov och jag var mycket i Hagaström med Clara, Amanda, Sofie, Oscar och Niclas.
Vi tjejer åkte till Stockholm och shoppade. Midsommar tillbringades ute i Hedesunda på såkallade ''ÖN'' och det var verkligen hur roligt som helst!
Den 30/6 började resan mot Uddevalla, det var en sån upplevelse, någoting jag vill göra så många gånger igen, det var så underbart roligt, och att vi åkte direkt vidare till Dalacrossen var lika underbart det, lärde känns så många nya kompisar och hela veckan var bara BÄST!
Den 10/7 kom vi hem från den underbara resan och det känndes lite tråkigt..  Men sommarkvällarna hade börjat i Gävle och jag tror att jag och Julia var in på alla 4.
Den 22/7 så var det USM i Uppsala och André körde sin första Svemocup. Det gick jätte bra för honom. Jag lärde känna massvis med nya folk under den tävlingen och dom 2 kvällarna var jätte roliga.
Agusti var en sån Månad som gick både snabbt och segt och det hände både bra och dåliga saker.. Dråpslaget gick i örebro och det gick inte så bra, vi åkte direkt till Mora och där gick det bättre, Tror att Anndré blev totalt 2a i A-finalen tillslut. Den 7/8 hände det som inte får häna, för andra gången. En annan kille som heter Fredrik var tvungen att lämna värden efter en tragisk olycka under Söndagens tävling, och det var även här Sandra (Fredriks Tjej) kom in i bilden. Under några månade bodde hon hos oss och det var så vi kom varandra så nära som vi har gjort. Hon vet nog ungefär allt om mig, och jag vet nog det mesta om henne jag med. Hon är som en extra storasyser!
Den 28/8 åkte vi till Örebro för att kolla på Cross SM, men för tredje gången händer det som inte får hända, här var det Johan som var tvungen att lämna jorden. Det var så många som var ledsna det var så många som jag ville försöka trösta det var så många som jag ville bry mig om samtidigt, så att jag tillslut inte orkade själv.
I September så var det dags för att resa till Grekland i en vecka för lite semester, och det var verkligen hur skönt som helst! Njöt i en hel vecka av sol och bad. Skolan var även i full gång.
I Oktober hände det inte alls speciellt mycket Vi hade en prao vecka så jag var ganska trött om dagarna.
I stort sätt hela November umgicks jag med min underbara vän Clara och vi har haft så roligt i allt vi har gjort tillsammans, oförglömliga minnen! Var även jätte mycket med Sandra och jag hjälpte henne att flytta. Jag tror att det var den här månaden som vi kom varandra extra nära.
December månaden var en sån månad som bara sprang förbi, plötsligt var hela månaden slut och julen och nyår var över.. Nu är det bara att laddad om för ett helt nytt år med nya tag!
Blev ett otrolig långt inlägg men som sagt man behöver inte läsa om man inte vill det här var min sammanfattning av år 2011!!! Tack alla som gjort det till ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0