År 2010 är snart slut...

MIN SAMMANFATTNING AV ÅRET:
Jag tycker att det har varit ett bra år, det har hänt mycket saker, både bra och dåliga, roliga och mindre roligare.. Alla gör misstag så är det, men man lär sig också av misstagen man gör, innerst inne gör man det, man är inte mer än maniska. Jag hade ett jätte super roligt sommarlov, och mitt största + det här året är dalacrossen lätt! Det har ni säkert läst om tidigare, det är bland de roligaste jag gjort i hela mitt liv! Och mitt största - det här året, de pratar vi inte om ;) Ja, vad ska jag säga, man har lärt känns nya kompisar, hunnit med en skidsemester till idre, nån ssväng till stugan, hälsat på min faster och kusin i Göteborg♥♥♥ En massa saker har alltså hänt 2010, men nu blir det nytt år med nya tag, och jag har faktiskt några nyårslöften:
Kom inte på så många nyårslöften men jag ska försöka hålla det här!
Och ''jobba upp mina betyg'' den vet jag att jag kommer klara, helt säker!!! :)
Jag tänkte bara säga, GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sofiiie

JAG ÄLSKAR DIG EMMA!

2010-12-31 @ 12:26:22
Postat av: Mamma

Det här låter toppen Emma, vi tror på dig. Häng i nu 2011, kram kram.

2011-01-01 @ 01:06:55
Postat av: e m m a

Härligt att du tror på mig mamma ;) Klart jag hänger i, det ska du allt få se! PUSS&KRAM& GOTT NYTT ÅR

2011-01-01 @ 01:54:02
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0