Dålig på att uppdatera denna stakars blogg

Ser att jag inte skrivit någonting sen i torsdags men jag har gjort en massa olika saker, i fredags så spelade vi paintboll med klassen, eller vi var väl ungefär 10 stycken som spelade, jag, Clara och resten var killar. Det var jätte roligt förutom att jag av reflex råkade ta av mig masken, så har haft blåfläskkind nu ett tag men de börjar försvinna! Resten av helgen spenderades med Hampus, åkte till honom på lördagen och vi kollade på hockey och sånt där, sen på söndagen kollade vi på Moas match och efter det åkte vi hem till dom och grillade. Tack för den underbara helgen min finaste!! Åkte även till pappa på söndagkvällen.
Idag efter skolan stannade jag och Hampus kvar och pluggade lite innan han skulle gå till sin träning och jag åkte hem, har käkat mat nu och snart blir det fika och fira Liam som fyllde den 5 maj. Vi hörs, ska bli bättre på att uppdatera nu! Puss


Oj det var längesen, du är världensbästa vän, glöm aldrig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0