♥bästa långhelgen♥

I Torsdags vid halv 5 kom HAmpus hit, vi kollade på BB innan vi cyklade och köpte pizza till hockeyn, synd att sverige åkte ut.. Vi vaknade vid 10 på söndagen, åt frukost och så. Klockan 3 hade han träning så vid halv 5 cyklade jag och hämtade han, sen åkte vi hem till mig och åt tacos och efter det tog vi bussen till forsbacka och sov hos han. Vid 11 på lördagen åkte vi till köpis för att Hampus skulle shoppa lite och när vi va klar åkte vi till Årsunda till Hampus farmor och farfars stuga för att hans farfar hade fyllt år, åt mat och fika och sådär, super mysigt! Imorse när jag vaknade tog jag en springtur och duschade lite, vid halv 2 hämtade vi Hampus, åkte ner på köpis och kollade på lite kläder innan vi åkte hem till mamma och firade André som fyllde 10 år den 12 maj. Nu ligger jag i sängen och ska sova om ett tag!
Idag är det 3 månader, jag älskar dig fruktansvärt mycket. Du betyder så mycket mer än vad man kan beskriva med ord, du är den som alltid bryr dig, som jag alltid kan lita på, med dig är jag världens lyckligaste tjej. Vet inte vad jag skulle göra utan dig.
20/2-2012- BÄSTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0