Kung måndag

Ja måndagar är alltid bra känns det som och dom går alltid väldigt fort. Slutade halv 3 så jag väntade på Hampus och Kevin sen gick vi till bussen, dom åkte på träning och jag åkte förbi köpis fick med mig en skjorta hem. Kommer bild! Sen åkte jag hem och städa mitt rum för de såg ut som en svinstia eller nått. Nu ska jag sitta här en stund till sen ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Big Brother och efter det börjar dagens. Pusss



Här har ni före&efter bild, blev lite skillnad. Det kanske inte syns på bilden men vi är inte helt klara med rustningen på mitt rum, gardierna har tillexempel inte kommit upp och just nu så hänger en del av mina kläder på en stol, men nästa vecka ska det bli klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0