Super start på lovet

Igår kväll så åkte Jag och Hampus familj ut med båten, vi åt pizza och spelade kort, de va super mysigt! Kom hem vid 11 och la oss vid 12, imorse så körde vi dunken med Moa, Alva och Sofie, super kul det med! Sen åkte Hampus till träning och jag åkte till mormor och satt där med henne och pratade i nästan 2 timmar, jätte trevligt! Efter träningen hämtade han upp mig och vi åkte till mig och gjorde oss iordning lite, sen åkte vi och käka pizza och sen mös vi till en film. Nu hade jag tänkt lägga upp lite bilder från igår sen ska jag sova. NATTII

Jag vill tacka för 3 underbara tillsammns, dom 3 åren har varit så jäkla bra, även fast dom varit väldigt dåliga ibland också. Man kunde komma till skolan på dåligt humör, men ni gjorde alltid så man fick sig ett gott skratt, hoppas alla får ett superbra lov! Kommer sakna er, verkigen hur mycket som helst.

Fick även 1 ros av Familjen och 1 av moster&kusinerna, tack så mycket!
Fick mer blommor och ett precentkort som inte är med på bilden, och ett halsband av mormor&morfar! TACK<3
Tröjorna fick jag av min underbara kille, tack gubben! Supersnygga, älskar dig min bäsaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0