Söndag utan ångest

I fredags var det fulltupp. Klev upp vid 9 och började göra mig iordning, vid 11 kom Hampus och vid 12 åkte vi mot stan för att kolla när dom sprang ut från skolan, efter det var de mat och sånt hos oss med massa folk. På kvällen åkte vi hem till Hampus och sov där. Igår gjorde vi lite allt möjligt på dagen, vi var in till stan, käkade donken osv.. Efter det åkte vi till mig och jag fixade mig för att åka hem till Clara eftersom hennes pappa gick ut skolan, va fest där hela natten och vi hade det hur kul som helst! Kom hem för en halvtimme sen, väntar på Hampus nu. Puss


Kommentarer
Postat av: FELICIA I

Fina ni är älskling!

2012-06-11 @ 17:02:13
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0