Dålig uppdatering...

Såg nu att jag inte har bloggat sen midsommardagen, så det kommer ett ganska långt inlägg nu istället då. 

Lördag: åkte till stugan och sov där till söndagen, vi åkte fyrhjuling och lite sånt där, fiskade osv.. 
 
Söndag: Kom hem från stugan vid klockan 8, Hampus kom hit direkt och vi kollade på fotbollen och sen sov han här. 
 
Måndag: Vaknde bredvid den finaste, men han skulle åka och träna klockan 9 så jag gjorde frukost till han sen gick jag och la mig igen, sen kom han tillbaka vid 11 och då vaknade jag precis. På kvällen åkte jag hem till Clara och vi  gjorde iordning mat, kött och pommes, bäddade också fram dubbelsäng framför tv:n och kollade på film tills vi somnade, hade as kul!!! 


Tisdag: Åkte hem från Clara vid 4, åt mat hos farmor och efter det åkte jag till Hampus, men han åkte och spelade landhockey så jag kollade på allsång på skansen med Magnus istället tills han kom hem, sen somnade vi. 

Onsdag: Vi klev upp i tid för att jag skulle jobba och Hampus skulle och träna, jobbade hela dagen sen åkte jag tillbaka till hjärtat, vi cyklade och köpte glass, cyklade ner till bryggan och tömde ur båten, sen åkte vi hem och åt mat, kollade fotboll och sov där igen, mysigt!! 
 
Idag: Jag lärde åka vid halv 9, så jag bäddade ner Hampus och lät han fortsätta sova, sötnosen min!! Jobbade bara till halv 11 ungefär sen åkte jag med farfar hem. Nu har jag STORstädat mitt rum och tvättat lite kläder eftersom vi drar till UDDDDDEVALLLA imorgon! WIIIIIIIHO. Ska forstätta med det nu. 
 
Vill bara säga att dom här dagarna har varit alldeles underbara, 
JAG ÄLSKAR DIG CLARA 
JAG ÄLSKAR DIG HAMPUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0