Bästa helgen

I fredags åkte jag med Hampus och hans familj till Norrtälje, vi tältade tre nätter, alltså tills på måndag. Det var 3 riktigt underbara och roliga dagar, hade så jäkla roligt! På fredagen när vi kom fram satt vi upp tältet sen kollade vi runt lite. På lördage gick vi på stan hela dagen och efter det så åkte vi en jätte stor rutschkana, superkul, sen grillade vi och så på kvällen. På söndagen åkte vi med båten över till Åland och var där hela dagen! Åt god mat på båten och hade en härlig dag på Åland, kollade på båtar, spelade minigolf osv.. Kom tillbaka vid 9 då spelade vi UNO och efter det sov vi. På måndagen började Hanpus hockeyläger så han åkte vid 8 på morgonen, jag Moa och Jane cyklade ner på stan och kollade lite sen kollade vi på hans ispass innan de va dags för mig att åka hem, ville verkligen inte åka hem för hade så roligt där, men tack för dom underbara dagarna! Och tack Hampus för att du är världens bästa kille, jag älskar dig så obeskrivligt mycket, min finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0