SÖNDAG

Det har blivit dåligt med uppdatering nu. Men har varit fullt upp.
I fredags så vaknade jag på helt fel sida, hela förmiddagen var kass, men sen blev det bättre och det slutade med att fredagen slutade riktigt bra, efter skolan så åkte jag med Clara hem och klockan 5 drog vi ut och sprang 4 km och efter det hade vi lite fys på ip. Käkade god mat på kvällen och gjorde lite annat bus, sen somnade vi runt 1.
Vaknade hemma hos Clara på lördagen vid 9, käkade frukost sen tod jag en promenad och tog bussen till köpis, gick därifrån hem, kollade på lite tv innan Matilda och jag skulle skjutssa Yvonne och Robin på fest, hämtade Freija också. Sen åkte vi hem och Hampus kom hit. Matilda och Freija lagade mat och vi kollade på melodifestivalen och gladiatorerna, kvällen var helt underbar. PUSSS

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0