KUNG MÅNDAG

Ja, oftast så är ALLA måndagar bra tycker jag. Började iallafall dagen bra och vid lunch så åkte klassen till hagaström för att åka skridskor, inte vanliga skridskor utan långrörsskridskor eller vad det heter, det var iallafall jätte kul! Fick oss ett gott skratt!! Efter det gick jag och Clara hem till henne, kollade på tv och så. Klockan sex var det dags för dom att åka på träning och tro det eller ej men dom fick med mig på deras träning, va flera år sen jag spelade fotboll men det var verkligen jätte roligt! Tack för det! När Jag kom hem var Elin Adam och Bettan här och kollade på jackes match eftersom vi hade kanalen, har fikat lite och duschat! Nu är det sovdags, är jätte trött och jag kommer vakna med träningsverk imorgon... PUSS

image descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0