FREDAG

Har varit dåligt med uppdatering nu. Men igår så gick jag i skolan till 12 för jag skulle till sjukhuset och operera min tå, jag har ju gjort det förut men då har dom gjort det på hälsocentralen och den här gången gjorde dom det på kirurgen, själva operationen gick bra och så länge bedövningen satt kvar efter gjorde de inge ont, så jag bestämde mig för att gå på brynäs matchen, fast kryckorna fick hänga med eftersom ja inte ska ha nån sko.. Sen kom den värsta smärtan jag nångonsin känt i hela mitt liv, tror att jag aldrig har haft så ont, låg vaken halva natten och önskade att det skulle bli bättre, men de gick inte.. När jag vaknade imorse känndes det bättre iallafall och nu gör de inte i närheten av så ont som de gjorde igår kväll, men det blev ingen skola idag iallafall.. ikväll blir det fredagsmys med Hampus! Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0