Hjärtat

Dagen började väl bra och fortsatt så! Har varit en rolig dag iallafall! Efter skolan drog jag och Clara ner på stan för jag skulle hämta tre till berlocker till mitt armband, ett H, ett hjärta och ett E! Sen åkte vi till köpis och jag böt ut min iPhone för andra gången! Så nu ska den väl ändå fungera på riktigt! Sen tog vi bussen till hälsocentralen för att jag skulle operera min tå, men de blev bara kaos!!! Nu ligger jag hemma i sängen och har skypeat lite med min Hampus! Jag saknar honom så fruktansvärt mycket, kan säga att nu har jag fått känna av att sakna på RIKTIGT! Men jag vet att när jag får träffa dig igen så kommer de vara värt allt saknande! Älskar dig, nu&alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0