SÄMST UPPDATERING

Den här veckan ser jag att jag inte har skrivit någonting alls, förlåt för det!

Redan i måndags började jag känna att jag skulle bli förkyld, va kanske inte så smart att vara med på idrotten ändå men man är ju inte alltid så smart.. På natten till tisdag så vaknade jag och kände mig inge pigg alls, hade feber och ont i huvet men när jag vaknade på morgonen kände jag mig helt okej och jag hade inte feber så jag gick till skolan iallafall, efter skolan var jag med Hampus och började då känna mig sämre igen, låg och kollade på tv och tog de lugnt bara, när jag kom hem somnade jag direkt och vaknade även den natten med 41 graders feber, va hemma hela onsdagen och var jätte dåligt, kommer inte ihåg senast jag var så förkyld. Va hemma på torsdagen också men åkte till skolan en snabbis och knäppte spexfoto. På fredagen var det dags att gå till skolan igen, gjorde nationella och såntdär och efter skolan var jag med Elin, vi käkade tacos hos mig och kollade på tv hela kvällen, va även ut på lite cykeläventyr. Nu har jag precis duschat och jag tror att jag ska vara med Älski senare! Pussssss

image description
Vad fin han är i min skinnjacka! :)

image description
Lillebror är i Vrigstad på SM i helgen, och det har gått jätte bra, han har kvalat in till A-final imorgon, du är så duktig, lycka till i morgon!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0