-

ONSDAG: Var på bio med bästavän, filmen var helt sjukt bra måste jag säga!! Efter det sov jag hos henne.

TORSDAG: Vaknade hemma hos Clara, va där med henne Maja, Jessika&Julia tills de va dags att åka hem och packa om lite för att åka hem till Kusinerna Elin&Adam och kolla på brynäs matchen, sov där efter det. 

FREDAG: Vaknade hemma hos kusinerna, tog bussen  hem direkt och packade och tog en dusch innan jag åkte hem till Hampus och hjälpte han att packa lite, efter det skjutssade Jane oss till mig och vi började åka mot Stockholm för att André skulle ha tävling där, men den blev inställd pga en massa snö, men vi hann iallafall sova 1 natt i husvagnen, mysigt det! 

LÖRDAG: Kom hem vid 12 ungefär till Hampus, låg bara och kollade på lite tv och käkade innan brynäs matchen, härligt att brynäs vann också! Efter det hoppade vi lite studsmatta med Moa och Alva.. Kollade på lite tv också innan vi käkade pizza, vid 10 skjutssade Jane hem mig hit, nu ligger jag i sängen och ska sova om ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0