Vart jag mig i världen vänder

Är lite dålig med den här bloggen kan jag väl hålla med om starkt.. Men det är synd att det inte finns nå app för iphone på blogg.se.. Men mina dagar rullar på, helgen tillbringades på Hofors crossbana och André körde riktigt riktigt bra! Han blev 4a och dom tre som var före han är ute och kör EM osv, riktigt bra!
Skolveckorna blir mer och mer seriösa och jag måste ligga i extra eftersom jag åker till Grekland på Onsdag, WIII!! Nu sitter jag i soffan med Sandra och letar lite skor och sånt nödvändigt.. På lördag är det tävling på hemmabanan i skutskär, hoppas på det bästa! Nu ska jag snart sova men vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sandra Holmstedt

Svar på kommentar av "Fyra sneak peek från dagen": Tack så jätte mycket Emma! =)

2011-09-12 @ 22:37:29
URL: http://sandraholmstedt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0