I ADMIT THAT THERE ARE NIGHTS WHEN I WONDER WHY WE SAID GOODBYE

Kan ju tala om att hemkunskapsprovet gick hur bra som helst! Bättre än förväntat bra! Och efter provet så fick jag reda på att jag hade MVG så det gjorde ju dagen lite roligare iallafall! Efter skolan åkte jag och Clara till köpis, köpte en kofta. Matilda hämtade mig och nu har jag suttit och redigerat lite bloggdesign, tänkte jag skulle fortsätta blogga ett tag. Snart ska jag äta tacos sen blir det idolmys. Ha en mysig Fredag kväll! Puss
Kan ju tala om att hemkunskapsprovet gick hur bra som helst! Bättre än förväntat bra! Och efter provet så fick jag reda på att jag hade MVG så det gjorde ju dagen lite roligare iallafall! Efter skolan åkte jag och Clara till köpis, köpte en kofta. Matilda hämtade mig och nu har jag suttit och redigerat lite bloggdesign, tänkte jag skulle fortsätta blogga ett tag. Snart ska jag äta tacos sen blir det idolmys. Ha en mysig Fredag kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0