We gona rock the world

Igår hann jag bara hem efter skolan en snabbis och byta om innan det var dags att dra ut till Hofors för årets första motorspeed, träffade massa friends som ja inte träffat på länge!!! Kom hem ganska sent så var bara att duscha och hoppa i sängen direkt.. Känns som att det är hur mycket som helst i skolan just nu och ja vill verkligen klara allt!! Men nu är det bara Fredag kvar, och då blir de grillkväll med mina bästa tjejer hos Clara, sen sover vi där åsså åker vi till Stockholm på Lördag morgon klockan 8 och shoppar loss!!!!! Ska bli så sjukt kul, vi ska ha det bäst!!
Så min helg blir fullproppad, kommer inte finnas nå tid till att blogga, på söndag ska jag vara med Hampus hela dagen också! Så hejdå på ett litet tag, kanske kommer nått inlägg!

YOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0