Underbar resa!

Våran resa började på lördag morgon klockan halv 7, kom fram till Tibro lagomt till kval-heaten skulle börja, va riktigt kul att det gick så bra för alla! Runt 8 kom vi fram till hotelet, bodde i en jätte fin sivit! Käkade god mat på kvällen och efter det badade jag och Jullan! På Söndag klev vi upp halv 9 och då väntades en hel till dag på Tibros crossbana, allt gick bra förutom en tråkig olycka men jag hoppas allt kommer gå bra!!♥ Igår kväll kom vi hem runt 9 men för det första så funkade inte blogg.se och för de andra var jag alldeles för trött för att blogga, Julia ska langa bilder på hon och mig från söndagen vi får se när dom kommer fram! Det var min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0