Skolan, spruta, hem, plugga

Kom hem för en halvtimme sen typ, skolan har varit helt okej, även om man är grymt trött på det så finns alla dom underbaraste där!! Torsdagar är slappa, hade idrott med 8A och jag gjorde grymt fina volter! HAHA! Efter skolan hämtade mamma mig och jag skulle ta sprutan idag, gjorde inte så ont, bara lite, jag har blivit så fjantig när de gäller sprutor, fy! Nu har jag nyss käkat, och imorgon ska fördjupningen vara inlämnad, men jag blir så sur på att vi har vikarie hela tiden så dom har ju aldrig tid att läsa min uppgift... Aja ska skriva nu och kolla igenom GAMLA bilder eftersom jag sitter vid datan nere... haha! Hörs senare
ASSÅÅ HAHAH SNYGGING JAG HITTA PÅ DÅ! OLD PICTURE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0