Sääääämst uppdate

VARNING FÖR LÅÅÅÅÅNGT INLÄGG

Igår när jag vaknade klädde jag på mig och drog ner till hallen, va där hela förmiddagen, stod i kafeterian och så, Sen kom Elinpelin och vi drog ner på köpis en stund men jag hittade ingenting så jag åkte tillbaka till hallen, va där en stud sen så åkte mamma jag william och Linus hem och käka lite och klädde om till varma kläder för att sedan hämta upp Elin för att åka till hemlingby och åka pulka, hahah det var skitkul! Efter det sov jag hos ÄÄÄLIN! Imorse när vi vaknde duschade jag sen åkte vi till köpis och kikade, jag köpte ett linne och ett par svarta jeans, sen drog vi till hallen för att kolla på hockey, HÄRLIGT ATT VALBO VANN!! :D:D Sen hem och lagade mat, är proppmätt så nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på kläder på en massa sidor! :) NATTIIII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0