Tvätta, packa, äta, åka!!!!!!!

Kom hem ganska sent igår så jag orkade inte blogga någonting.. Men kvällen var jätte bra, varm osv..
VINNARNA I ALLTIHOPA VAR:
MX1 senior/elit - Tom Söderström
MX1 junior -Sebastian Olsson
MX2 senior/elit -
Kalle olsson

Imorse ställde jag klockan på halv 11. Tvättade lite och hängde ut det, 2 maskiner. Kände mig riktigt riktigt duktig! Cyklade till köpis efter det och kikade lite, köpte ett par mjukisshorts kan vara skönt att ha på sig nu när de blir mycket åka bil! Nu har jag hängt ut den andra maskinen tvätt och ska börja kolla vad jag ska packa i. Pappa skjutssar mig till skutskär senare och där sover jag eftersom vi åker i morgon bitti. Men jag kommer hinna blogga mer innan jag åker! Puss
Gullpojkarna ville ha autografer också.
Bilden är tagen av Tanja.

Kommentarer
Postat av: tanja

:)

2011-07-05 @ 00:39:17
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0