Nu jävlar!

Nu kommer det ett långt inlägg om mina underbart bra lediga dagar!


Onsdag: Efter skolan blev det motospeed i Rättvik med Jullan, och direkt efter det drog vi till Årsundas crossbana för vi skulle sova där eftersom de skulle vara tävling där hela torsdagen. Sebban och Kevin kom till oss på kvällen, men sen när dom skulle åka tillbaka till Kevin och sova så följde vi med dom och sov hos Kevin, hade jätte roligt!

Torsdag: Blev en heldag på crossbanan med Julia. Åkte landsvägsmotorcykel hem med morfar, så jävla härligt! Duschade och sånt, sen kom Julia och sov hos mig. Vi somnade jätte tidigt eftersom att kvällen innan blev en ganska sömnlös natt!

Fredag: Jag gjorde inte alls så speciellt mycket på dagen. Sen på kvällen åkte jag till Clara med hon Sofie och Amanda, vi köpte massa godis sen kom Oscar och Niklas över till henne, hade sjukt roligt då med, asgarvade kvällen lång! Sen hämtade Pontus mig och Sofie, åkte hem och sov eftersom ja skulle jobba på Lördagen..

Lördag: Klev upp i tid, jobbade hela dagen till halv 4. Var meningen att jag och Magnus skulle åka direkt till Ljusdal eftersom att Andre hade tävlat där på dagen och även skulle göra det på Söndagen. Men tävlingen blev inställd på grund av en hämsk olycka där en 15 årig pojke som heter Christian omkom. Han blev påhoppad och dog i hellikopptern påväg till Uppsala sjukhus. Det är så otroligt hämskt.. Vi alla tänker på dig Christian! Man brukar säga, rest in peace.. Men till dig säger vi RIDE IN PEACE! Ha det så bra där uppe! ♥
Vi åkte iallafall till woxna för dit drog massa crossfolk som skulle träna där på Söndagen, hade kul den kvällen också med massa roliga folk!!

Söndag: Kollade på lite träning, så skönt att lillebror är igång igen! Senare den dagen fick jag och Julia för oss att vi skulle dra till Stockholm och vara med Kevin och Sebban för dom var där på grönalund och sånt. Jonathan (Julias bror) Skjutssade oss dit, va på grönan hela kvällen och dom lurade upp oss i massa läskiga karuseller, men hade så jävla roligt hela kvällen, sen sov vi hos Sebbans mammas kusin, mysigt! 


Måndag: Åkte in till stockholmscity och käkade och gick runt en massa tills Jonte skulle hämta oss också, blev fullbil hem! Haha, Så skjutssade vi hem dom sen åkte jag direkt hem och firade kusin Adam som fyllde 13 år, storkillen! Grattis gubben!! Efter det var det dags att packa ihop och åka hem till pappa, ska vara här i 5 veckor nu!

Det var allt jag hade att säga, har haft det jättejätte bra dom här dagarna! Tack alla som gjort mina dagar underbara♥ puss
Bild från Grönan!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0