Du får stå kvar, för jag går nu

Man blir trött av vädret, orkar inte göra någonting! Sitter bara hemma vid datan men ska snart rycka upp mig och fixa till mig lite sen åker jag hem till Sofie och umgås med brudarna hela kvällen, ska käka tacos med dom! Hoppas dom kan få mig på lite bättre humör men de kan dom alltid så! :) Får se om ja sover hemma eller hos Sofie annars hörs vi ikväll!

Sitter och tänker lite på Christian och undrar hur han har det där uppe i himmlen, jag hoppas att han har det jätte bra och att han kör jätte mycket cross för här nere tänker vi alla på honom! Det är tråkigt när det händer men jag är helt säker på att du mår bra där uppe i mx heaven! Jag säger det igen, Vila i frid! ♥♥

Kommentarer
Postat av: FELICIA

du är bäst,

puss loveuuuuuuuuuu <3

2011-06-14 @ 14:59:56
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/
Postat av: EMMA

du är bättre!

PUSS ÄLSKARDIG

2011-06-15 @ 18:59:30
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0