OJ

Sämsta uppdateringen, men när jag jobbar i veckorna är det verkligen fullrulle hela tiden, men nu har jag äntligen fått långhelg! I veckan har jag även hunnit med att följa med till ockelbo på crossträning, och till årsunda igår på träning.. Slutade runt kvart i 4 idag, sprang ner på stan och köpte en tjocktröja på bikbok. Sen tog jag bussen hem och åt lite. Efter det tog jag med mig André och william ner på köpis, köpte en ny maskara och en ny foundation och så köpte vi glass ;) Nu ska jag snart sätta igång med att packa för imorgon åker vi till Uppsala och blir där hela helgen, USM där och André ska köra svemo cup! Kommer bli hur kul som helst! Vi hörs senare.

Glasspojkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0