Jobb, jobb och ännu mer jobb!!

Förlåt för SÄMST uppdatering... Men igår jobbade jag till halv 3 någonting? Sen mötte jag julia, vi käkade på stan sen va de ju sommarkväll.. Gick där en stund sen mötte vi Tanja så gick vi och köpte lite godis osv, tack för kvällen! Idag började jag 9 och jag jobbade ända fram till halv 6..... Längsta hitils.. Efter det åkte ja hem och la mig i sängen en stund, sen köpte jag och freija glass på donken och efter de hämta Pontus oss, åkte lite bil med han sen skjutsa han hem mig.. Måste sova nu för att jobba i morgon, början 9 men sen är jag ledig hela helgen, WIII! Vi hörs i morgon med ett litet roligare inlägg hoppas jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0