Dalacrossen del 1


Robin Sundell

kungen

Alexander Eklund och Ludde Tröger

Linus Moberg

Julia Larsson

Alexander Eklund

Oskar Enoksson

Isak Gifting

Christoffer Spade

Nisse Källström

Carl Bengtsson

Hampus Israelsson

Felicia Israelsson

William Larsson

Mackan Löfgren

Linus Moberg, sådär kan det också sluta....

Taggade brudar

Andre Högberg (lillebror)

Dom hade ställt sig så fint så jag lärde bara smygfota lite!

Goooooooookart

Viktor Marklund

Marcus Snar

Linus Moberg

Kevin Hedlund och Alexander Eklund

Lillebror i rött

MX2U

Viktor Marklund

Oskar Enoksson

Kevin Hedlund

Alexander Eklund

Andre Högberg

Sebastian Lundgren

Emma Karlsson och Felicia Israelsson

Robin Sundell och Viktor Marklund

Tim Zander


Så nu har jag äntligen fått upp en del bilder här på bloggen, men det kommer mer på mig och Julia, en kväll var vi ner till vattnet och knäppte massa kort på oss två. Dom bilderna kommer synas här snart!
Den där veckan var helt underbar, den va inte ett dugg sämre än förra årets dalacrossen, alla underbara vänner ni är bäst! Alltid roligast med er, ni får en alltid att skratta hur det än är.
JAG ÄLSKAR ER LIKA MYCKET ALLIHOPA, för mig är ni mer än guld värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0