TJALÅÅÅ

Vaknade för ett tag sen, sovit fööör länge... Och det kan ju faktiskt bero på att det vart en aning sent igår... Aja, måste börja komma i det där att inte sova så länge nu.. Skolan börjar ju på tisdag.... DÖDA MIG!! Nejdå, lite kul kanske det blir, eller ja vet inte :( Idag ska jag vara med Sofie, så ska fixa lite och äta lite, så hörs vi sen! PUSS;**
Hade föresten jätte roligt igår kväll hemma hos Emma&Elin, vi kollade JVM, fan sverige :( och vi åkte till statiol och köpte godis å grejer, sen tog jag pappa och Lena taxi hem. :)

Kommentarer
Postat av: emma

jag tror vi börjar på onsdag.. vi har ju studiedag på tisdag? :)

2011-01-06 @ 18:21:41
URL: http://emmaadell.blogg.se/
Postat av: e m m a

nej på betyg lappen står det 11/1, våran studiedag är ju måndag då dom flesta andra skolorna börjar :)

2011-01-07 @ 02:58:45
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0