SOOOLA!

TJAA!
Igår vart det JVM med Sofie, Martin och Kalle, tack för en rolig kväll! SYND ATT DOM FÖRLORADE BARA.... Sen när dom gick hem så kunde vi absolut inte sova så vi kollade typ 10 avsnitt av Kenza och Tyra show, grymt är det! När vi somnade vill ni inte veta, men vaknade halv ett och efter ett tag ringde Elin så hämtade hon och Bettan mig så åkte vi och solade, nu syns de iallafall! Mycket bättre den här gången! Ligger i soffan hos Elin nu och kikar på tvn. Snart kommer Bettan då ska vi käka sen vet jag inte om jag sover kvar här, kanske bäst det så slipper jag vara så ensam på morgonen när alla jobbar... Hörs senare. PUSSS
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAH
Va sägeru elin va vi nå fjortis?! SÖÖÖÖTA!
I LOVE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0