RÄTT SÅ CHILL!!

Skolan var chill som fan, och jag klarade matte provet också gjorde jag :D:D HEIHUU! Sen hade vi en jätte rolig NO lektion också. Maten idag smakade därimot SKIT! Tur att vi hade hemkunskap efter så att vi fick god mat där, en orientalisk gryta, den måste jag överraska mamma med nån dag, synd bara att det inte blev nån överraskning eftersom hon läser det här :s Hahahah :D
Imorgon går vi halvdag pga massa utvecklinssamtal, dom har gjort så, vi går till tolv torsdag fredag måndag tisdag, SÅÅÅÅÅÅ AWSOME! Och en annan sak, våran klass slutar 10.50 i morgon, SÅÅÅÅ SKÖNT!
Nu har jag massa andra saker jag behöver göra så HEIDO så länge!!!




HEJ JAG HETER EMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0