Måndag=skolan+stan

Nu sitter jag här på mitt rum efter en skön dag, började med skolan och det har gått bra. jag höll i gympan och vi körde flaggan, det var rolig förutom att jag gjorde illa höften, om jag sträckt den eller så det vet jag inte, men ont gör det knappt så jag tar mig upp för trappan, men ner tar jag mig så det är väl lugnt;)
Efter skolan drog jag och sofie in till stan för att kika runt lite, man tröttnar ju på köpis, haha:) Hittade massa saker som jag vill ha, men köpte en tjockismysiströja, hihi! Sen hämtade irene oss och nu sitter jag här och äter godis, har precis ätit mat. ska tvätta annsiktet och greja lite, sen ska jag sova tidigt, som jag alltid gör(oftast) men har vart så jäääävla trött idag:( Aja vi hörs senare. HEIDOHEIDO


Bik Bok rea 99 kr:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0