La la la la la la

Kommit hem nu har jag gjort, haft superroligt med mina brudar, vi ses så sällan :( Men nu har jag Elvira och Mimmi bestämt att jag ska komma till Falun till dom någon helg, pappa och jag skulle kolla om de gick bussar eller tåg typ :D HHIHII!!! Åkte direkt till farmor&farfar och åt god mat, nu har jag en del saker att göra så får se när tiden går åt min design... Kanske senare, PUSS!!
Nej riktigt såhär lös inte solen idag, va ju en aning kallare.... SOMMAREN ÄR VÄLKOMMEN!
JAG MÅSTE;
  • Duscha
  • Börja packa för jag drar till mamma i morgon!
  • Städa lite
  • Bädda ner mig i sängen till filmer som ja precis laddat ner
  • SOOOOOOOOOOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0