Hallå där! Jag fick inte igång Internet p...

100media_imag015 (MMS)

Hallå där! Jag fick inte igång Internet på min data igår så de blev inge blogga igår när vi kom hem, isabells mamma hämtade mig här hemma och dom andra hos dom, sen åkte vi raka vägen dit, hade så jävla kul, och Issa va jätte duktig för att inte ha stått på eett par skidor på fem år:) ska snart dra till skolan, ska bli kul att höra vad grabbarna har att säga om vi hur duktiga vi var, hooosst* nej ja skoja, men nu ska jag borsta tänderna och gå till bussen. PUSSS


Kommentarer
Postat av: issa

HAHA jag var kung ju ;o speciellt första åket :'D



det måste vi göra om snart! :):):)):):):

2011-01-15 @ 13:19:32
URL: http://aabsolutisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0