Det var precis den här som jag letade efter!

HAHAHAHAHHAHAHAH, försök förstå er på rubriken ni!! :D:D:D

Hade en sjukt bra kväll igår, först käkade vi supergod mat på cheeŕs, sen vart det idol live på läkerol, det var så jävla bra, pch slutet var bäst med al i need is you, åå ni som inte var där ni missade någonting riktigt riktigt bra alltså!! När den var slut så drog vi direkt ut till Sandviken för att kolla på Elins fotbollsmatch som började 11, dom vann alltihopa, sen så stannade vi och kollade på damernas match som började 20 över 12, synd att dom förlorade, sen sov jag hos Elin och imorse böev det att kliva upp tidigt för att åka till sandviken och kolla på ännu mer fotboll, Elins lag vann den matchen också, så nu är dom i final, jag har ganska bråttom så vi hörs ikväll och sådär! PUSS


Kommentarer
Postat av: moster

Hihi sjukt kul, de måste vi göra om//Kram

2011-01-23 @ 21:51:56
Postat av: Mamma

Ja det tycker jag också för de var precis de här jag hade letat efter....

2011-01-23 @ 22:17:39
Postat av: e m m a

HAHAH, ni är så roliga så! Det måste vi göra om, så är det! för hörni, det var precis det här jag också hade letat efter!! :D kram

2011-01-24 @ 18:08:29
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0