Då var det fredag igen då..

OCH FYFAN VAD JAG ÄR GLAD FÖR DET! :D
Haha, gick upp ganska tidigt i morse, fixade mig och så, tog bussen till skolan, och xtrafik är ju knäppa, hade inte skickat mitt busskort fast dom sa att de skulle vara här idag... Har ju tappat bort mitt nya åsrkort i skogen i Falun nånstans... Men mamma fick ringa så nu skulle de ta yttligare  3 dagar. SUCK!
Skoldagen gick fort och har fått skratta riktigt mycket, jag förstår verkligen inte vad min klass får allt ifrån, hade jag bytt klass hade jag begått ett STOR misstag, förut tyckte jag aldrig skolan var rolig, men med dom blir den rolig! TACK! Har nyss proppat i mig en massa chips nere med Andre&William, nu åkte mjukisbrallorna på, vi hörs senare, PUSS

Långt inlägg utan bild;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0