Complicated

Nu har vi ätit jag har duschat och plockat undan nere. Nu har jag satt i musik i öronen på högsta volym och tänker plugga tills ja lägger mig (plugghäst) Men matteprovet blir i morgon iställer så jag tänkte läsa igenom lite mer och se om nånting mer kanske skulle kunna gå att dunka in där inne, åsså spanska glosorna-.- ska träna på dom, men nu måste jag sätta fart. SEYA LATER!

Här va någon bild sen förra torsdagen i kb, blev ju lite smått avundsjuk när alla killar satt och prata om att dom skulle dit ikväll(nu) Aja, vi måste väl fixa så vi åker snart igen brudar(?)



Bara bilder på mig och Elin men de va väl för de va Sofie som hade kamera och fota ;)

Kommentarer
Postat av: Elin Skalk

Givet baby! Love ya

2011-01-20 @ 20:47:40
URL: http://eskalk.blogg.se/
Postat av: emmaaa

JAG ÄLSKAR DIIGDIGDIGDIGDIG!!!!

2011-01-22 @ 12:43:20
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0