VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG!!

Ja vart ska jag börja, inte min dag idag kan ja väl säga. Började ganska bra iallafall, kom till skolan och på spanskan höll ja på bli tokig, de va länge sen ja blev så arg, USHA! fya. Sen hade vi ju halv friluftsdag idag också, och jag och Sofie hade valt längdskidor, det vi är grym på liksom, haha va riktigt roligt faktiskt! Slutade 13.30 iallafall så åkte hem och färgade mitt hår, det vart LILA, PLOMMONFÄRG??? ASSÅ FATTARNI LILA? Trodde ja skulle bryta ihop, för oss var det bara att åka raka vägen till köpis för att köpa ny färg, nu ser det ganska bra ut, det skimmrar lite rött, men de är ingen fara, bara de inte är lila så, VÄRSTA FÄRGEN NÅGONSIN! Efter det åt vi god mat, pommes&snitsel, hur gott är inte det då? Sen gick jag hem med jägarsofie som hade både storstövlar och kikare med sig, fan vad jag skratta! Kollade på Sofias änglar, blir så fruktansvärt rörd av det programmet, så fint! Nu ska jag sova innan jag kommer på nått mer som är fel, imorgon ska vi klippa oss, de blir sköööönt! Vi hörs sen i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0