Sofias änglar!

Kom nyss ur duschen, har inte bloggat på hela dagen men har haft fullt upp så att säga, började med en halvdag i skolan, klockan 12 hade jag utvecklingssamtal och det gick kanon bra det, känns som att nästa betygsättning kommer bli helt ok! Aja, väntade på att Sofies skulle sluta och de tog ett bra tag, satt med Josefin&Linnea&Johan och väntade på det, pratade om allt möjligt, sen åkte vi hem till Sofie och läste so, kollade film och åt mat, sen gick jag hem och har duschat nu, ska blåsa håret och packa träningskläder för i morgon börjar träningen som håller på fram till sommar, tagga gym med bääästta i morgon då! Nu ska jag kika på Sofias änglar och hoppas på att jag inte grinar lika mycket den här gången ;) HÖRS
Såhär ska de inte se ut i morgon för i morgon blir det hårda tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0