Ny tränad!

Sitter i soffan nu med handuken på huvudet, har nyss duschat efter gymmet, riktigt riktigt skönt! Ska träna i morgon ockås, hahaha vi ska testa på spinning, kommer ju bli hur grymt som helst, hahah! Jag bytte även lite grejer idag på stan och köpte tre par trosor och ett gina linne :)
Skolan gick ganska bra, fick reda på att jag ligger på VG i no sex och samlevnad, bra emma! Nu är det bara att kämpa åa fram till lovet, ska bli så skönt! Nu ska jag bara fixa lite småsaker sen lägga mig i sängen och soooova! Sorry att jag uppdaterar så lite men just den här veckan har jag saker att göra hela tiden, i morgon blir de inge bättre, fredag kanske?! Aja hejdååå :)
löööööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0