43 års fest:

Hade riktigt roligt igår  kväll, började med att jag var hemma med familjen+ en annan familj och åt tacos, sen gick jag till köpis för att möta upp Martin som skulle vara med mig och Sofie, så gick vi hem till Sofie, vi kollade på 2 filmer, sen åkte han hem runt halv 1, så då gick jag och sofie ner och började dansa eftersom det var Irenes 43 års fest, va riktigt hög musik och självklart vi som var DJ:s ;) dansade hela natten och tillslut var klockan 5, hmm dags att lägga sig och sova? Ja, de gjorde vi och så länge som vi sov i morse va de mycket länge sen jag sov.... dumma Emma! Här kommer lite bilder:
Här kom det lite bilder från igår, har massa fler men orkar inte lägga upp mer, hehe! Men vi hörs sen nu ska jag äta och fixa de sista innan jag åker iväg till mamma i 3 hela veckor, har saknat mina små söta lillebrorsor, hihihi! Kysss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt shortsen som du har på dig ? :D

2011-02-20 @ 19:02:23
Postat av: emma

Dom är köpta på cubus i sommras! :)

2011-02-21 @ 13:39:19
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0