FREDAG

Sandra hämtade mig igår efter att hon varit i stallet, vi åkte och solade och efter det tog vi oss en sväng till stadium, jag köpte en jätte mysig tjocktröja. Har ju sagt att jag ska lägga upp bilder på det jag köpt så det ska jag göra också. Igår kväll firade vi lill Alva som fyllde 3 år igår, grattis lilla vän Senare på kvällen kom sandra förbi och vi åkte till coop och köpte lite gotta och efter det kollade vi på new moon. När den va slut gick vi och la oss och klockan halv 11 vaknade vi. Men Sandra åkte direkt till stallet så jag passade på att storstäda rummet och ta en dusch. Snart kommer hon igen så åker vi förbi köpis och sen åker vi till ishallen och kollar på Adams match. Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0