JUL-LOV

Skolan idag var ju inte världens längsta precis, kollade på elever mot lärare matcher och efter det fick vi betygen sen fick vi gå hem. Clara Maja jag och Jessika gick till Ikea och käkade. Då Hampus frågar om jag kan åka tillbaka till skolan och hämta hans betyg eftersom han glömt dom i skåpet och åkt till sin träning, snäll som man är så går jag och hämtar dom, och sen går hem... Men jag överlevde:D åkte och handlade lite med mamma, åkte på Andrè och Williams innebandy träning gjorde vi också och tro de eller ej men sista minuten spelade jag också, bara för godiset! Nu ska jag snart sova för jag ska jobba på hallen imorgon! Ha ett riktigt bra lov allihopa! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0