Sommarlovet är slut..

Nu är sommarlovet slut, första dagen i skolan var igår och idag har vi studiedag.
Tänkte bara säga att mitt sommarlov har varit så sjukt bra! Allt jag har gjort har varit så roligt, midsommar, uddevalla, dalacrossen, USM uppsala, dråpslaget, alla tävlingar... Fast jag har jobbat i veckorna så har det varit cross på helgerna, har lärt känna så mycket nya kompisar ute på banorna i år, och det är jag så glad över. Även dom som jag kännt länge, ni är bäst allihopa! Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan motocross och alla kompisar som finns där. Säsongen är inte slut ännu, men det är inte så långt kvar... Men det går fort till nästa, och det bästa med allt är, att varje säsong blir exakt lika bra, tack för att ni finns, bästa ni!!




Kommentarer
Postat av: FELICIA

I MISS YOU <3

2011-08-24 @ 17:56:43
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0