Så många frågor inga svar.

Hade svårt för att somna igår kväll, låg vaken i flera timmar.. Vaknade halv sju och var klarvaken fast jag ville ligga kvar i sängen, men jag drog mig upp ändå, blev inte bättre av att sofie inte skulle vara i skolan idag:( gick till skolan och allt blev dåligt.. Dagen blev som den blev men jag är glad att jag va där och träffade mina underbara klasskamrater! Och tack världens bästa mamma♥
Men nu är jag hemma, ska göra någon läxa som vi fick idag, sen ska jag lägga mig och kolla på en film eller nått!
Så här ska det inte vara, orättvist!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig med vännen, bra att du finns där för dina vänner. Kramiz

2011-08-30 @ 01:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0