that´s it

såja, det här måste gå fort innan datan dör! har iaf kommit hem till pappa nu, och har packat upp mega väskan, åsså har jag packat till i morgon.. får väl lite sovmorgon i morgon iaf, bättre än ingenitng. så nu tänkte jag försöka sova lite, om det här är sista inlägget innan i morgon så säger jag bara ha en underbar helg för det hade jag försökt tänkt ha! smsa får ni mer än gärna göra! puss nattiinattii
jag saknar dig sofie, kom hem nu!
bild från i vintras innan vi skulle ut i skidbacken, ja de brukar ju gå som det går! (a)

Kommentarer
Postat av: sofiieeee :D

hemma nuuuu!

har saknat dig med!!!

vadå det brukar ju gå som det går??????

vi är typ allra bäst i backen Emma, såg du inte det ?!

2010-09-24 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0