SJUUUUK.... :(

har inte uppdaterat speciellt mycket, men har inte haft tid. orkar inte skriva om igår, men idag, cyklade till skolan, va inge större fel, tills lektionen innan lunch, började frysa, (skaka) sen hade vi syslöjd, det gick ganska bra, sen i slutet fick jag hämsk huvudvärk.. sen hade vi bara lästimme kvar, men ja höll på frysa ihäl så ja satt där med jacka och shal och ändå höll jag på frysa ihjäl, sen slutade vi och när jag skulle cykla hem så spöregnade det, det verkligen forsade ner.. så vart ju dyngblöt, kom hem och kollade tempen, då hade jag 39, sen efter ett tag hade jag 39.7 :(:( så tog ett varmt bad, sen la jag mig i sängen och somnade ett tag, sen käkade jag och nu ska ja kolla på en film.. jag SKA bli frisk till helgen, nu gäller det att sova och sova... aja pusssar

så sugen på godis också... ååååå

blir ingen bild,, tråkigt inlägg men inte min data så inga bilder!


Kommentarer
Postat av: m

godis fick du tillslut ååå :)

2010-09-16 @ 19:41:38
URL: http://ktildiis.blogg.se/
Postat av: emma

JAAAA:D:D

2010-09-17 @ 13:34:22
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0