men det kan va svårt att tro när man inte ser det...


För när vännerna försvinner, eller kärleken tar slut,
ser man allt med lite andra ögon.
Man övar sig, och långsamt blir man bättre på att se
skillnad mellan sanningar och lögner.

jag vaknade runt 9.. lika täppt i näsan och hostan är värre, men febern är borta, tror ja. blir nog skolan i morgon ändå, kan ju vara bra, man missar så mycket, fast jag har ingen ork.. har lekat i sängen hela dagen och kollat på eva och adam, haha så söta filmer :) haha nu ska ja ta mig en dusch sen kommer nog bästavän hit..
jag saknar dalacrossen så det gör ont

Kommentarer
Postat av: feliciaisraelsson

ååååååh, emma din lilla saknade sak!

det var den bästa veckan på heeela lovet <3

2010-09-05 @ 21:20:49
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/
Postat av: emma

älskling du är 7kt saknad, och det var absolut den bästa veckan på hela sommarlovet, helt sjukt!

2010-09-06 @ 20:34:10
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0