LÖRDAG

ja det började med att pappa ringde och väckte mig klockan halv 9 typ, för ja skulle med han på enduro, så gick upp och klädde på mig osv, åkte ut till skutskär och de gick ju kanon bra, de va lagtävling, pappa och magnus vart trea, det ska dom va nöjda med! åkte hem efter det och duschade och så, sen skulle ja möta upp emma, så oskar va snäll och kom och hämta mig, mötte upp emma och en massa andra people, sen drog vi till häcklinge, till grannarns, elin va ju barnvakt så hjälpte till lite, sen hämtade pappa mig runt halv 12 när dom åkte hem från bion, är helt slut så ska sova nu, i morgon kanske det blir serien  voxna, jag HOPPAS på det! aja trött som ett svin, godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0