förlåt

för en grym dålig uppdateering, orkar inte riktgt skriva om vad jag gjort.. men haft en del för mig, som sagt onsdag idag, åkte hem från skolan gjorde jag också, mådde inge bra fick inget gjort, kände att jag skulle få mer gjort hemma, så tog plugghögen och åkte hem! snart kommer det gäster för min storasyster fyller år idag!
GRATTIS STORASYSTER! fast vi bråkar ibland så vet du om hur mycket jag älskar dig, du kan nog mitt liv utan till.. och jag ditt! du är egentilgen rätt så underbar, idag är det din dag, HURRA HURRA!















HAHA, sista vart en bjudbild!


Kommentarer
Postat av: matilda

tack systeryster :)<333

2010-09-29 @ 16:24:40
URL: http://ktildiis.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV; det ska vara Emma Karlsson (L) Felicia Israelsson livet ut. Du och jag ska gå hand i hand genom allt, vi ska klara allt tillsammans!

Jag är ingenting utan dig, du är min andra halva.



MILJONER pussar på dig min fining,

jagälskardig! <3



Btw, grattis till Matilda!!

2010-09-29 @ 19:34:13
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0