dålig uppdatering

har hunnit uppdatera så mycket nu i helgen har haft fullt upp,  men ska väl skriva litegranna då om vad jag har gjort :):)
FREDAG: tog bussen till köpis mötte upp sister och köpte precent till pappa, sen gick vi hem till bästavän, och eftersom vi var ensama hemma så fick vi laga mat själv, så gjorde vi tacos, gott såklart efterom de va vi som hade gjort de! haha sen gick vi upp och bastade med ansiktsmask och hela skiten, sen kolla vi på film och sov gott
HAHA, mysig annsiktsmask
LÖRDAG: ja då klev vi upp 6, haha skulle med pappa på enduro i luddvika, träffade rasmus där, kul å se han, han va ju saknad! jag och rasmus sprang typ runt hela luddvikas skog?! haha.. sen så åkte vi hem dårå, hem till bästavän och åt mat, sen kolla vi på film och sov dåligt, jätte konstigt ja vet inte varför..
SÖNDAG: åsså vaknade man ju självklart klockan 8 (?) asknas, va ju bara att kliva upp det, ja sen gick ja hem och STORstädade, finns inte en damtuss nånstans nu, grym som jag är(y) nu ska jag duscha sen möta upp sofie och gå till coop och köpa gooodis, hehe sista dagen vi får äta. pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0